anti_mateist65 Kızlar ahşap beşik almak istiyorum ama kararsızım ne alsam. Kullanıp memnun kalanlarınız yazabilir mi markasını, modelini? Park yatak kesinlikle istemiyorum.
Cicek10 anti_mateist65 kullanmadık henüz ama çok beğendim internetten aldım G&G baby diye bir mağaza Trendyol n11 falan hepsinde var ahşap aldım hem şık hem de tekerlekli olduğu için taşıması kolay oldu yatağı da güzel uyku seti de var
Akkoyu anti_mateist65 ben bu büyüyen ahşap beşiklerden aldım oda dolap almak istemediğim için aldım iyiki de almışım daha kullanmadım ama çekmelerine kıyafetlerini koydum
anti_mateist65 Akkoyu BusraUras çok kullanışlı olabilir ancak görünüşü çok hoş değil malesef o yüzden tercih etmek istemedim daha estetik olsun istiyorum
polyanne BusraUras bende aynısını diyecektim ama park yatak istemiyormuş arkadaş 😂 ah bilse nasıl rahat 😂
Cicek10 anti_mateist65 https://www.hizliresim.com/f2f0rxx link atamadım olmadı ama bunu aldım fiyatı şimdi yükselmiş biraz ben alırken daha düşmüştü zaten arada yükselip düşüyor ben 1200 e aldım canım
Sevgikaya1525 anti_mateist65 bemce park yatak müthiş rahatlık benim yengem kullanıyor bende aynısından aldım oğluma
anti_mateist65 Sevgikaya1525 güle güle kullanın. Ama bana görünüş itibariyle çok güzel gelmiyor o yüzden tercih etmek istemedim
esmerrmm anti_mateist65 ben buyuyen besik aldim bir sure kullandiktan sonra yataga donusturucem daha kullanmadim ama kullanisli diye dusnuyorum
anti_mateist65 esmerrmm bende başta öyle düşünmüştüm ama odam çok geniş değil öncelikle yanımda olsun istiyorum.
Sevgikaya1525 anti_mateist65 rica ederim cnm tbi zevk meselesi cnm ben rahat taşınıyor die aldım ilerde oda yapınca mobilya takımı alcm
Duygu8990 anti_mateist65 anti_mateist65 estetik görünsün derseniz will beside beşik düşünebilirsiniz, ben park yatakları çok çirkin buluyorum, bu çok hoş. Belli bir zamana kadar kullanılması dezavantaj olsa da 9 aydan sonra kendi odasında yatağında yatacak diye düşünüyorum.
Mucize_anne32 Ben ahsap besik aldim uyku seti hersey dahildi eve geldi kurduk cok güzel bakiyorum bakıyorum ask yasiyorum besigimle diyorum 😂😂 60 / 120 olandan aldik daha buyuyugu de vardi bu bizim odamız icin ideal olandı