ymr 4 gündür hastanede yatıyorum😔 ikiz gebelik şuan risk var 17 hafta olduk. Çok üzgünüm için parçalanıyor. Rica etsem bebeklerim için dua edermisiniz😔 tek istediğim Allah onları bana bağışlar. Hamile anneler dikkat edin en ufak bi şikayetiniz olursa mutlaka doktora gidin. Kusma bulantı için geldiğim hastaneden 4 gündür çıkamadım ve riskli.
Sedakanikyis ymr Allah yardımcın olsun canım, bebeklerini sana bağışlasın. Bende ikiz gebelik geçirdim erken doğum yaptım küvezde bebeklerim şimdi, ikiz gebelik zor dikkat et kendine. İnşallah zamanımda sağ salim alırsın kucağına.
Ozlem16 Rabbim yardimcin olsn bebeklerini korusun insallla sağlikla kucagina almayi nasip etsin canm dualarimla