6 haftalık gebeyim ve kasık, karın ve kalça ağrısı asla bitmedi. Göbek deliği etrafı acısı ve bel ağrısı normal mi arkadaşlar? Genelde kasıklarım ve sağ kalçamın ağrısından duramazfım ama bugün ilk defa göbek deliğimin etrafında değişik bir acı ve inanılmaz bir bel ağrım var çok korkuyorum kötü bir şey olabilir mi acaba aranızda hiç ilk aylarda böyle birşey yaşayan oldu mu??