Ben nisan ayında 4-5 gün gibi bi süre yemiştim bu karışımı bir yerde okuyup. O ay hamile kaldım denk mi geldi bilmem 3 aydır deniyordum ovülasyonla. Ama Mayıs sonu kürtaj oldum maalesef. İkinci reglim bitmek üzere bu ay yine denesem mi acaba dedim. Deneyen etkisini gören var mı aranızda?