gazetecianne ben tek ikra koycam ilk kızımın ismini miray nida koydum benm ailem miray ddi eşimin ailesi nida dio ne kadr uyarsak boşa çok pişmanm iki ism koyduguma o yüzden kimseyi karıştrmadan direk ismni ayarladık özelliklede nakışlı tulumda yaptrdım eşimin ailesine inat çok sinirlerimi pozuolar bu arada nida isminide kayınvalidem koydu o yüzden kim sorsa torunumun ismi nida diye sölüo ilkinde insan cahil oluomş gerckden bunda tavrımı koydum daha görümcenin ismni koyalım dediler eşime çok baskı yaptım ve dedgmi yaptırdım hayrlısı ile dogarsa minik kızım ikra olcak yeterli