Benim komşum aldı 2 yıl önce gayet kullanışlı , bir ara beşiğin altındaki sunta kırıldı garanti kapsamı demişlerdi galiba ücretsiz temin ettiler. Bende ordan almayı düşünüyorum uygun fiyatlı diye.
de monte olması bir yönden daha iyi istediğimi kurma şansım var