yagmuurry1 37+4üm karnım sertleşiyor, wcye gidiyorum buyuk abdestimi yapamıyorum afedersiniz. İnanın kötüyüm ayaga kalksam sanki birsey olcakmıs gibi oluyor. Ailem burda onlardan Allah binlerce kez razı olsun yardım ediyolar.