Nursah90 36+4 günlük hamileyim sabahtan beri affedersiniz ishal başladı artı arada sol kasığımda batma oluyor adet sancısı gibi ara ara bacaklarıma da kramp giriyor bunlar erken doğum belirtisi olabilir mi benim gibi olan var mı
BusraUras Nursah90 37yi geçerseniz erken riskiniz kalkar. Bende hamileliğimin son 4 haftası haftada 1kere ishal olurdum. Ama adet ağrısı gibi ağrım olmazdı. Sancılarınızı takip edin 5dk da bire düşerse ya da suyunuz gelirse bu doğum habercisi.
Rabiahm Nursah90 Aynı şikayetlerle acile gittim karın ağrım ve kusma da vardı kan idrar testi yapıldı idrar yolu enfeksiyonu çıktı ilaç alıyorum şimdi geçti ben de erken doğuruyorum sanmıştım
Nursah90 Teşekkür ederim kızlar umarım erken doğum olmaz biraz daha anne karnında kalmasında fayda var 🤲🏻😍