Frog39 ben de düşünüyorum ama tecrübem olmayınca kendi adıma birşey diyemiyorum, 3+3 olduk az da kaldı doğuma, inşaallah hayırlısıyla atlatırız doğumu. İlk doğumumu özelde yapmıştım ama doğumun son anına kadar evde bekledim ve kesinlikle ev rahatlığı çok ayrıydı, 8 cm açıklıkla gittim ve hastanedeki 2 saatim bile fazlasıyla rahatsızdı bence evime göre ama doğumda güzel geçti elhamdulillah. Bu sefer direkt evde düşünüyorum çünkü deneyimleyip de memnun olmayana rastlamadım. Hangi şehirdesiniz bilmiyorum Şenay ebeyi tavsiye ederim Konya’da 🤗