_Fatma 37+5 kızlar lavobaya gittiğimde suyum gelmişti devamlı değil, sancım falan yok ama doğum belirtisi olabilir mi ?
Ugurhilal _Fatma suyun geldiyse doğum başlamış oluyor zaten yani bildiğim kadarıyla 48 saat içinde bebeğin doğması lazım biran evvel doktora haber verin gidin derim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim
Cnskrdmr _Fatma suyun gelmesi öyle bir şey değil birden ve durmaksızın boşalacak çamaşırınızdaki ıslaklığın su olması imkansız komple akacak zaten o
Aylinsemih _Fatma suyun gelmiş gibi duruyor bence doktorunuzu bilgilendirin bende bugün sanci ve su için gittim doktorum geldi baktı suyun geldiği zaman gün içinde dogum başlar dedi
Suleasyaa Suyunuuzn geldiğini anlamanız lazım aslında terlemis olabilirsiniz idrar kaçırıyor olabilirsiniz yada enfeksiyon. Ki suyunuz geldi ise 24 saat içinde bebegin doğması lazım. Bebek o su sayesinde yaşıyor çünkü
_Fatma Hissettim bir ıslaklık zaten hemen gittim çamaşırım ıslaktı ve günlük pedim de ıslaktı ama bir kere bakıyorum şimdi kontrol ediyorum kuru
_Fatma Akıntı az gelmesi gerekmiyor mu bu biraz fazla gibi geldi o yüzden idrar kaçırma desem küçük tuvaletim de yoktu o an
_Fatma Ysmmmnn kontrol ediyorum bir kere geldi yarına kadar beklicem inşllah sancı sız da başlayabilir mi doğum
_Fatma Cnskrdmr Bencede öyle bir durum ama öyle çok suyum gelemden de doğuma gittim diyen de olmuştu o yüzden heyecan yaptım biraz ya 😄
Yasemin_83 Cnskrdmr sızıntı şeklinde de gelebiliyor birden boşalmıyor benim 1 gün boyunca az az gelmişti
_Fatma Bekleyeyim biraz şuanlık bir durum yok gece ne olur bilemem dua edin kızlar Allah hepimize hayırlı şekilde doğum nasip etsin 🐣