Svural Gebeliğim ilkinde hiç bişi yaşamadım ama bunda sürekli tansiyonum düşük 16. Haftadayım napcam bilmiyorum
Eccem12 Svural benimde sürekli düşük tansiyonum hep 10-6 ya da 9-5 civarı, yüksekten iyidir boşver düşük olsun
Selin12- Svural ben normal dede düşük tansiyon hastasıyım benim şuanda tansiyonum 3,7 3,8 aralarında maden suyu icmemi söylemisti doktorum herhangi birtane içiyorum tavsiye ederim
Svural UsanmazPandaaa daha iyi dedi bana da ama o kadar kötü oluyorum ki diğer oğlum 5 yaşında onunla ilgilenemiyorum bu sefer