almilaumay12 Merhaba arkadaşlar, e bebekte 100 tl üzeri müslin ortuler 59 tlden 15 tlye düşüyor bilginiz olsun ebatlari cok guzel ve büyük kumasina da bayildim açıkçası.İlk kızımda civilden küçük olmasına ragmen 45 liraya almıştım bi bakın derim.😘
Susamtanem2 almilaumay12 bende geen ay indirimde 17.5 aldım ama 100 TL üstü değil direk indirimdeydi 115*115 cm çok güzel
TugceBelis almilaumay12 bende geçen 100tl üzeri alışveriş yaptım kasa da kız söyledi müslin dışında kalın battaniyeler de dahildi 15 tl ye veriyorlar benim ihtiyacım yoktu cokta acelem vardı reyona gidip bakmam lazımdı falan almadım ama sonra pişman oldum bir alışveriş daha yaparsam bakıcam bu sefer
Portakalgeliyor almilaumay12 yok kampanyayı sordum ben alışveriş yapınca altta çarşaflar cıktı müslin :)
almilaumay12 Susamtanem2 Çok iyi yapmışsınız hayırlı olsun biz extra ürünler aldığımız için indirimdeyken alalim dedik gayet makul fiyatlar 🌹
Susamtanem2 almilaumay12 şimdi sözde indirim var ama geçen ay gerçek indirim vardı mesela fermuarli tulum şapka ve yarım kollu çıtçıtlı body 3 lü seti 17.5 aldım şuan 32 TL büyük ihtimalle Ağustosta yine 4 gün indirim yaparlar diye bekliyorum o zaman bütün tekstil ürünlerinde sarı etiket üstünden de indirim oluyor aklınızda olsun
almilaumay12 TugceBelis Çok güzeller bakmanızı öneriyorum kesinlikle ihtiyacim yoktu aslinda ama fiyati ve kalitesi hoşuma gittigi icin yedekledim.
almilaumay12 Susamtanem2 Anladım canım alışveriş aşamasını coktan gectik sadece uygun bulduğum icin aldim yararlanmak istyen olursa diye buraya da yazdim bilgi verdiğin icin teşekkür ederim 🌹
Susamtanem2 belisslinaa ölçüleri çok küçük ama baktınız mı bende kızıma almıştım akar bebeğin yarısı kadar anca
Ysmmmnn almilaumay12 e bebekten bende aldım nüslini uygun ni giyata almıştım indirimde hüzel olduğunu bilseydim birkez daha alırdım valla
Sarellem almilaumay12 lohusa geceliğinizi aldınız mı ? Nerden tercih ettiniz hastane çantsasına kaç takım koymak gerekir 😅
almilaumay12 Sarellem Lohusa geceligimi merkezdeki bir buyuk beden ic giyimciden aldim belli bir markasi yoktu sanirim lohusa adi altinda inanilmaz pahaliya satiyorlar çocuk icin ilk kızımda 3 takım koymuştum yanliz normal dogum oldugu icin sadece 1 takim kullandik zaten birkac saat icinde ise taburcu olmustuk ama sezeryani göz önünde bulundurmak lazim her ihtimale karşın 3 takım yeterli gelecektir.Kendiniz icin ise yine 2 veya 3 takım koyun mutlaka😍
EsmaVera Sarellem bir tAne suwenden bir tane lcw den gecelik aldım bir tane de lcw den ikisinin de üstüne giyebileceğim sabahlık aldım. altına da defacto dan şeritli beyaz terlik aldım. yeter 🤣
almilaumay12 Portakalgeliyor Anladım bebek müslin örtüsü diye bakın çarşaf baya buyuk gelir diye dusunuyorum