Merhaba hanımlar, yarın doktor kontrolüm var salı günü de 40 haftalık olacağız. Sancım açılma su nişan vs hiç birsey yok. Doktordan suni sancı ile doğumu başlatmasını isteyeceğim. suni sancı ile normal doğum yapan var mı ? Nasıl ilerledi nelere dikkat etmeliyim ? Yoksa direk sezaryen ile mi doğum istesem ? Yardımcı olur musunuz