Kızlar 2 gün önce afedersiniz kabız olmuştum vajina bölgemde de acı hissediyordm sanki tahriş ya da yara olmuş gibi fitili bile zor kullanıyordm sonra dün akşam az bişey kanamam oldu bi ped dolduracak kadar değildi hemen geri kesildi zaten az oldu heralde tahriş oldu ondan öyle oldu dedm uyudum sabah uyandım bişey yoktu ama ayağa kalkınca su gibi akıntıyla beraber kahverengi leke geldi hemen hastaneye gittim ama doktor olmadığı için bakamadılar önce normal dedi ben tüp bebekle hamile kaldım diyince doktoruna gitmelisin dedi sabah o akıntıdan sonra bişey gelmedi şükür düşük önleyici iğnemi fitilimi kullandm yarın gitcez bişey oldu diye korkuyorum bi yandan da şimdi akşam yatarken kullanabileceğim fitil de bitti sabah da lazım inşallah sorun olmaz o da, hemşire düşük olsaydı kanaman kesilmezdi dedi çok endişeleniyorum