Zerrin_61 Kızlar ayaklarında şişme olan var mı ben 34 haftalık hamileyim son 2 haftadır ayakta durunca şişiyor evimin işini bile yapmakta zorlanıyorum şişlerin inmesi için tuzsuz yemek ve bol su içmek dışında yaptığınız şeyler var mıdır acaba?
tugcemma Zerrin_61 Ben de biraz yürümeyi abarttım ve ayaklarım şişti. Gece ayaklarımın altına yastık koyuyorum. Düzeliyor ☺️