Elifemirhan 33 haftalık olup vajinada aşırı baskı hisseden doktora bu sebeple giden var mı aceba ben bebeğin kafasını bacak aramda hissediyorum sanki yürümekte bile zorlanıyorum artık
Gmsyusra Elifemirhan Sürekli mi böyle hissediyorsunuz. bende arada böyle hissediyorum 10-20 saniye ama
Ysmmmnn Elifemirhan benimde aşağı şok baskı oluyor karnımı taşıyamıyrö artık😅ama bu sebeple doktora gitmedim
Eda1982 Elifemirhan 30 haftaligim bende de oluyor kendimi fazla yordugumda doktoruma danıştım bebegin duruş sekli ile alakali birde büyüdüğü için baskılar normal dedi soluna yatıp sık sık dinlen bacak araba kasigina doğru ince birde yastık koy dinlendir kendini
Ozgu_momy Bazen hissediyorum sonra hemen çişim geliyor zaten , genelde sağ sol kaburgamın altında kafası sanıyorum yada popişini hissediyorum
Gezegen_00 Bende 32 haftalığım karnımda 10 ton ağırlık varmış gibi hissediyorum bir de sağ kasıkta bir uyuşma tarzı ağrı başladı topallayarak yürüyorum resmen erken doğum riskim vardı kesin kanala girdi benim ki öyle düşünüyorum