Rabiaduymus Bayanlar planli sezeryan kaçıncı haftada oluyor 37 haftalik olduk 2 gün sonra kontrolum var doktorum duruma göre gün veririm dedi 38de alirmi acaba
Mlk_93 Rabiaduymus bildiğim kadarıyla 38 den önce alınmıyor herşey yolundaysa da doktorlar 39 u tamamlanması taraftarı oluyorlar diye biliyorum
Sedakbyk Rabiaduymus ilk dogumda 39+3 ikinci de 39+5 dogum yaptim,anne karninda ne kadar kalirsa o kadar iyi dedi doktorum.
MelekkkkKY 39+0 dan sonraki bir günü seç dedi doktorum bana, herhangi bir sıkıntı olmazsa 39 haftadan önce almayız dedi