eaktr evet fiyat olarak aynı gibi ama kalite olarak ben taksimi daha iyi buldum. daha sakin ilgi çok iyi. ilk doğumumu da orada yaptım.sezeryan olmuştum. çok memnun kaldım. zaten paket olarak sunuyorlar. bebek çantası hediye ediyorlar içinde ihtiyaç duyabileceğimiz herşey var bebeğe dair. zıbını şapkası eldiveni şampuanı vs. ikinci gün yıkıyorlar sizi sonra kuaför geliyor odaya.özel yemek hazırlanıyor eşinize size.bebeğin hemşiresi doktoru ayrı ziyaret ediyor sürekli, sizinkiler ayrı. mesela ben bebeği yıkatmak istemedim doğumumdaki çocuk doktoru gelip ikna etti beni.yıkadılar biz izledik.bebeği gözümüzün önünden ayırmamak gibi takıntımız vardı eşimin de benim de. zorlanmadık bu konuda da. eşim doğuma da girdi zaten. ben biraz zor memnun olan biriyim 😀🙈 maslak daha komplike daha büyük ama ilgi ve kalite olarak bence taksim 😉👍🏻 şuan benim doktorum maslakta ama ya o taksime gelecek ya taksimdeki bir doktoru seçeceğim