UsanmazPandaaa son. On gündür bndede öyle canım maalesef alfamet tansiyon ilacı 3kez kullanmama rağmen 124nabizla 14.8 büyük tansiyon 8.7lede küçük tansiyon la gittim hem devlet kadın doğuma bugünde eğitim araştırma ya gittim normal dedi bna kanların temiz diip yolladılar parol tek verdi o da baş ağrısı mide bulantıma ,28+2 yim