Merhabalar, doktorum çok daha önce konuştuğumuzda 38+5 de alırız bebişi demişti. Ben 37 hafta bittiğinde almasını istiyorum. Bu bebekte bir sıkıntı yaratır mı? Şuan kilosu vs. herşeyi iyi. Yine danışacağım doktora ama sizlerede danışmak istedim. Son haftarda kordonun bağlanması, eş den ayrılması gibi risklerden çook korkuyorum :(