sedaaa Aleynaozkayaa ben avmden suwen mağazasından aldım bugün hemde 82 tlye cok iyi bir markadır 169 tlden düşmüş gecelikler 49 tlydi ihtiyacım pijama takımı oldugu için onu almadım tavsiye ederim 👍🏻
GecesMom Japierre harika 👍🏼 Tek geçerim kalitesini. O kaliteye o fiyatlar hiçbişey. Bide outleti var o sayfayıda takip edin defolu diyolar ama ben defo göremedim. Fiyatıda çok çok daha uygun.
GecesMom Deniz2961 Ozlemm İnstagram arama butonuna jarpierre yazın çıkıyor outlet ürünleri için olan sayfası ayrı. Asıl sayfayı takip edin orada görürsünüz outlet ürünlerinin adresinide
ManolyaYldrm İnstada onlineçamaşır diye bi sayfa var güzel ürünleri var bem ordan aldım fiyatlarda çok uçuk değil büççeden büççeye farklı güzel modeller var bi bak derim💞