Burada bu şekilde hamile olduğunu öğrenen çok kişi gördüm hatta bende her ay gebelik testi yapıp hüsrana uğramaktan sıkıldığım için bazen adete yakın elimdeki Ovülasyon testlerini yapıp koyuluk var mı diye kontrol ediyorum. Hiç koyu çıkmadı tabi hamilede kalamadım hiç. Yani sizinki gebelik dolayısıyla olabilir erken gebelik testi yapmanızı tavsiye ederim. İnşallah gebeliktir 🙏🏻♥️