Arkadaşlar 9+0 haftalık hamişim ve sürekli bebeğimi düşünüyorum bi kızıl diyorum bi oğlum diyorum. Öncelikle çok heyecanlı bir süreçmiş rabbim isteyen herkese nasip etsin. Daha cinsiyete çok var evde denediğiniz ve doğru çıkan yöntemler var mı? Ben erkek hissediyorum bilmiyorum nedenini. Belirtletim ise sadece uzun süre hareketsiz kalınca baş dönmesi ve hafif kramp ve bel ağrısı şuanda hala bulantı iştahsizlık yok. Bide uykusuzluk çok düşkün olmama rağmen hamilelikten beri uykum gelmiyor .