Clmk01 Merhaba Hamileyken Covid olanlar varmi hanımlar? Ben çalışıyorum ve bugün aynı isyerinde çalıştığımız kişi covid pozitif çıktı. Çok korkuyorum ya bulaştıysa diye. Geçirenler varmi ve nasıl geçirdiniz?
Vaveyla23 Hamileliğin son ayında geçirdim canım baya ağırdı sarımsak, sirke, meyve, sebze bunları yedim sürekli uyumak ve duşa girmekte çok iyi geliyordu öyle atlattım
Clmk01 Vaveyla23 Tavsiyeleriniz için çok sağolun inşallah değilimdir. Bende son ayimdayim çok korkuyorum bu kadar korundum en sonunda olursam bebeğime bisey olursa diye
Vaveyla23 Clmk01 Allahin izniyle bisey olmaz ben karantinadan 1 hafta sonra dogum yaptım çok şükür bi sıkıntı olmadi ama kan ve idrar değerlerim hep düştü ve çok kansız kaldım doğuma da yansıdı bu. Eğer ağrın falan olursa hemen test yaptır doktoruna haber ver hamilelere kan sulandırıcı igne veriyorlar