Ilk zamanlar istahsizlikla 5 kg verdim 25.haftadan sonra yavaş yavaş açıldı iştahım verdiğim kiloları geri aldım :)
Şuan 32.haftamızdayız çok takmayın yemek konusunu kafanıza bebeğin gelişimini etkilemediği sürece bi sıkıntı olmaz doktorunuzda söyler zaten size bi sorun olsa