Kaderyunus Merhaba arkadaslar ben 14 Nisanda düşük yaptım.. Şimdi yine hamileyim. Geçen hafta kesemizi gördük yarın sabahta kalp atışlarını dinlemeye gideceğiz inşAllah içim çok rahattı ama burda okuduklarımdan olsa gerek o kadar etkilendim ki şuan içimde bi sıkıntı yersiz bi korku var ya duymazsak ya boş gebelikse vs. diye .. ailemi ve eşimi endişelendirmemek için konuşamadım bunu içimi dökmek istedim.. belki yazarsam stresim azalır diye düşündüm ..
klebsiella Kaderyunus korkma canim duani et bu aksam oyle uyan sabaha. Keseyi gormussun insallah kalp atislarini da duyarsin. Neden dusuk yaptin bilmiyorum ama daha cok dikkat edersin. Kontrollerini sıklastirirsin.
Kaderyunus Kubranurbulur âmin sizinkini de inşAllah Allah razı olsun haklısınız bende düşündüğün şeyi üstüne çektiğini düşünüyorum..
Kaderyunus klebsiella Kimyasal gebelik dedi doktorum en başından beri sağlıksızdı ve sürekli lekelenmem oluyordu.. çok şükür bu sefer hiç yaşamadım böyle bişey . Allah razı olsun 🤲
Tugbaylmaz- Hiç stres yapma, kalp atışlarını duyarsın Allah’ın izniyle 😍 Bende kürtaj oldum 3 Ay sonra hamile kaldım, sağlıklı çok şükür 11 haftalık olduk bile 🍓 İlk haftalar korkuların olur, ama stres yapmamaya çalış kötüyü hiç bir zaman düşünme. 8 haftaya kadar bekleyip öyle gitmiştim kalp atışı için, kaç haftalıksın bilmiyorum ama beklemeni tavsiye ederim bazen geç duyulabiliyor çünkü ☺️
Kaderyunus Tugbaylmaz- haklısınız inanın hemşireyim ben zaten bütün detaylarını biliyorum ama .. çok çabuk etkilenen bi tipim maalesef. Son adete göre 7 haftalığız ama doktoruma göre 6+5 haftalığız.. 😊 Allah razı olsun çok teşekkür ederiim