Edabarakk_ UsanmazPandaaa ay yanlış olmasın hatırlamıyorum tam ama bir haftaya falan gelmişti sanırım
UsanmazPandaaa Edabarakk_ çok güzelmiş bende tel wabisabiden begenbildim arada kaldım bi sizlere sorayım dedim ordan begendiğimi sipariş edeyim o zamna 😘😍 peki yıkadınmı