31haftalık hamileyim Dünden beri kötüyüm midem baya kötü sürekli midem bulanıyor ne yesem daha kötü oluyorum istifrar ediyorum. Midem çok kötü zaten ağır şeyler yemiyorum çorba içsem o bile bulantı yapıyor bebeğim için zorla yemeye çalışıyorum:( Hamileliğimin en baslarında bile benim böyle bulantılarım yoktu acaba neden üşütmüş olabilir miyim:( reflü rahatsızlıgım var zaten ama hiç böyle bulantılarım olmazdı napsam iyi gelir kızlar 😢