28 haftalık hamileyim kızlar.alt karnım hep gergin 2 haftadır falan böyle ayağa kalkınca çok rahatsız ediyo bazen yürürken çok zorluyor.Gün içinde kasılmalarımda oluyo çok sık olmamakla beraber.geçen çok sık oldu acile gittim nstde kasılmalar sancı olarak çıkmadı ağrı eşiğimmi çok düşük ama yürüymeyecek kadar geriliyo kasıklarım anlamadım bi fikri olan var mı ?