AnnelikHayali Fabulousmom hormonlar artışa geçtiği için kaynaklanıyor olabilir. Ne renk? Kötü kokulu mu?
Fatmatev Fabulousmom canım bende 8+0 zaten hep akıntım olurdu ama hamilelikten sonra çok arttı ama ben normal diye biliyorum.
Fabulousmom AnnelikHayali kötü kokulu değil krem rengi gibi sarıya yakın. Progestan kullanıyorum ama hiç böyle akıntı gelmemişti