Arkadaşlar internetten beşik sipariş edip memnun kalan var mı? Hem kullanışlı hem görünüşü güzel olan bi beşik istiyorum. O kadar kararsızım ki yapılan 1 kötü yorum bile o beşiği almaktan vazgeçiriyor beni. Böyle giderse oğlum beşiksiz kalıcak. Alanlar fotoğraf da atarsa güzel olur..