Mom06226 valla geçen sene maddi sebeplerden dolayı iPhone değil android tercih ettim hem de çok sevilen kullanılan bir marka modeldi. Fakat lanet ettim 9 ay kullanabildim elim rahatladığı an iphone a geri döndüm. İphone 11 kullanıyorum şu an aşırı memnunum. Şimdiki aklım olsa gerçekten düşük model hatta 2. El bir iPhone alırdım yine de android almazdım. Sonuçta o telefonlara da 3-4 bin para veriliyor ama çöpten farkı yoktu gözümde.