MinikKalbimmmm Kızlar bu bebek doğdu butonu nerede çıkıyor 🙈 37. Haftamdayım henüz bebek doğmadı ama butonda çıkmadı nerde çıkcak bu buton😁
MinikKalbimmmm Mgokkilicc bilemiyorum🙈🙈 zaten zamanını beklesin öyle doğsun kızım istiyorum ama butonun herkeste aynı haftada çıkmaması tuhaf😁
Mgokkilicc MinikKalbimmmm Bende 34 olduğum gece yoldaydim memlekete gidiyorduk aklıma geldi baktım gelmişti buton arabadakileride korkuttum heyecanimla 🤣🤣🤣🤣🤣