Hanımlar merhaba. Bugün 38.haftaya girmiş bulunuyorum. Sabahtan beri midemden bi bulantı vardı. İshaldenmiş sanırım. Afedersiniz baya ishal olmuşum. Sabah pişi yemiştim ipin ucunu kaçırdım ondan mı oldu yoksa doğum belirtisi olabilir mi? Bazı yerlerde doğum belirtisi diyor. Yaşayanınız varmı?