DenizD gün içinde ayaklarımı uzatamıyorumhiç yoksa böyle olmuyor :( işyerinde sandalyede hep aşağıda ayaklarım oyüzden de balon gibi şişiyor :( tüm gece yüksekte yatıyorum o biraz rahatlatıyor. Bol su içiyorum tuz az yemeye çalılıyorum ama ayakları dikmek şart :)