bngs_irem busracekerr benimde 35+3 aşırı iştahsızım hiç yemesem bile olur o derece. Bebiş için sabah akşam bişeyler atıştırıyorum o kadar hatta aşırı sağlıksız besleniyorum canım istemiyo umarım bebek etkilenmez
busracekerr bngs_irem bende aynı şekilde ya gram yemek yemek gelmiyor içimden süt felan içiyorum oda bebek için