Semy Detaylı ultrason için cerrahpaşa ali beniana giden var mı? Ücret bilgisi bilen varsa paylaşabilir mi acaba ?
Semy Semy acaba bu doktor renkli ultrason kağıdı verir mi ya ?? Cok merak ediyorum geldim hastanede bekliyorum şimdi
tipikbiryayburcu Semy Yaa sen benden Ağustosun 4-5′i gibi gitmicek miydinnn 😂 Neler yaptın? Nasıl geçti? Bende şu an detaylı ultrason için yer araştırıyorum 🤦♀️
Semy tipikbiryayburcu burak hocaya maddi durum el vermedi 😂 agustosun 4-5 i gibi şimdi kontrole gitcem burak hocaya. Ali beniandan da kesinlikle memnun değilim 40 dk baktı agzından tek bir kelime cıkmadı en son bitince tamam cıkabilirsiniz diyip gönderdi beni. Hocam bi sıkıntı var mı dedim sadece yok dedi. 314 lira bayıldım bide
tipikbiryayburcu Semy Yaaa deme. Sinir oluyorum böyle anormal doktorlara ya. Cd ya da görüntü falan verdi mi? Bana da Burak hoca detaylı için 6 ağustos dedi de ben bu hafta yaptırmak istiyorum olmazsa ona gidicem 😢
Semy tipikbiryayburcu detaylı için cd vermedi sadece siyah beyaz normal ultrason kagıdı verdi. Oda zaten normal gibi. Burak hocadan giyat aldın mı ya ne kadar dı? Acaba onada mı yaptırsam🤦🏻♀️
tipikbiryayburcu Semy 600 tl dedi detaylı için. Eşi yapıyor Zeynep hoca. O da 6 Ağustos Cuma günü akşam olucakmış klinikte. İçin rahat edicekse ona da yaptır istersen. Ben bu hafta yaptırmak istediğim için başka doktor bakıyorum bulamazsam orada yaptırcam
Semy tipikbiryayburcu hııı bi bakayım artık ben başka yerde yaptırdım diye bişey der mi ya böyle şeylerden cekiniyorum 😂
tipikbiryayburcu Semy Yaa 😍 Napiyim tatilden döndük muayene ultrason için sabırsızlanıyorum çok merak ediyorum nasıl olucak neler söylücek diye doktor 🤔
Semy tipikbiryayburcu ooo tatil mi miss 😍 süpermiş. İyidir iyi inşallah. Bende meraklanıyorum bakalım az kaldı artık kontrole ♥️
tipikbiryayburcu Semy Az önce randevu oluşturdum bende Ali Gedikoğlundan Medicaparkta sonucu alıp Burak hocaya giderim. İnşallah memnun kalırım 😢😁😁
Semy tipikbiryayburcu inşallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 O ne kadara yapıyor. ? Burak hocaya gideceğin gün bana ulaşır mısın merak ediyorum başka yerde yaptırınca ne diyecek 😂 ay tövbe niye bu kadar strese girdiysem😂😂
tipikbiryayburcu Semy Oda 600 dedi özel sağlık sigortasıyla indirim olur diye ümit ediyorum 😂 Ulaşırım tabii de bir şey demez diye düşünüyorum derse de carlarım valla bende ona napiyim tarih uymuyo 😂 Herkesin maddi imkanı da elvermeyebilir. Bir şey diyemez bencee