Tazebirannecik benim başlarda aşırı derecede mide yanmam oldu protonex ve rennie şurup kullandım yediklerime dilkat etsemde geçmedi, bir süre sonra azaldı son aylarda tekrar başladı ve nedense az az mide bulantımda oldu şimdi yanma olduğunda ara ara rennie tablet çiğniyorum iyi geliyor. Birde en başından beri çiğ havuç yemek iyi geliyordu bana. Kimisi sade maden suyu iyi geliyor diyor.