Seyda5454 İlk aylarda gögüs şişliği normal midir 80 beden olmama rağmen bazen yan yatınca bile sızlıyor 🙄 regl öncesi gibi kendimi şiş hissediyorum
AlyaEkmen_ Seyda5454 normal tabi benimde o dönemler çok ağrıyordu hatta hala bazen ağrıyor ❤️15 haftalığız şuan ama 4.5.haftalarda dokununca bile ağrıyorlardı🙊
Zu_leyha Seyda5454 bende hamile olduğmu o ağrilardan anladim şuan 25+5 göguslerimde catlaklar olustu şişkinlikten ve iç çamaşirlari olmuyolar🙃
Barlas_mom Seyda5454 kasıkların da ve belin de ağırlar da var mı regl sancısı gibi bende aynı durumdayım 🙈
Gulcingezer Seyda5454 bnde 5+4′deyim goguslerimin agrisi hafifledi kasiklarimda ince ince agrilar oluyor uyku hali sık idrara cikma durumum basladi
Gulcingezer AnnelikHayali gordum 3 gun once sorun yok cok sukur ama benim kanamalarim var dusuk riskim yatiyorm ben evde
AnnelikHayali Gulcingezer çok geçmiş olsun. Miniğin sana sağlıkla tutunsun inşallah. Ben de nisanda 6 haftalık düşük yapmıştım. Bu kez direkt öğrenir öğrenmez tedbir amaçlı progestan ve coraspin başladım. Kaç mm olmuş acaba kesen? Bir sonraki kontrolün ne zaman?
Gulcingezer AnnelikHayali amin canim benim ins 🙏🏻 Kese iyi ama iste icerde kanama kanali var ogne yaptilar progestan basladim devam kanamam vardi kesildi kahverengi lekelenme devam ediyo cuma gitcem tekrar kontrole yatiyorum evde
AnnelikHayali Gulcingezer çok şükür kanamanın kahverengiye dönmesi iyiye işaret. Güzel haberler al inşallah.
tubaag Gulcingezer merhaba geçmiş olsun, benimde sizin gibi kanamam var acilde geri gönderdiler progestan verip ultrasonla daha hiç göremedim. Yalnız beta değerim çok düşük 1386. Size tam olarak ne dediler düşük kanaması falan mı acaba
Gulcingezer tubaag dusuk kanamasi olarak soylemediler icerde kanama kanali var disari akiyo dedi tutunmasi icin bekliycez dediler agir bi igne bar onu yapti progestana basladim yogun kanamam vardi lekelenmeye cevirdi yine evde yatiyorum
tubaag Gulcingezer kaç haftalık gebesiniz beta değeriniz kaç peki. Umarım kısa zamanda geçer bebeğiniz de sizde iyi olursunuz ❤️
Gulcingezer tubaag amin ins su an 5+4′deyiz ben betayi en son 6 gun once falan vermistim 1760′di bi daha vermedim kese gorundugu icin artik ultrasonla devam ediyolar bakmaya