Kediannesi123 Kızlar çok az çatlamıştı göbeğim sezeryan ile doğum oldu ağrılarım olduğu için asla krem ve yağ kullanmadım doğumdan sonra ve bir hafta sonra birden çatladığımı gördüm siz siz olun az da olsa doğum sonrası da ihmal etmeyin 🙏🏻
Mom789 Bebinde çatlak olmadi ama dogum sonrası catlayan tek yerim göğüslerimin alt bombeli kismi anlayamadım valla sanirim sut dolunca büyüyünce catladilar 🙄