Tgckbr Kızlar 27. Haftada karında sertleşme normal midir acaba bilen varsa eğer bilgilendirebilir mi rica etsem
Sita3434 Tgckbr canım benim de o şekilde oluyordu doktora gittim magnezyum verdi be progestan benimki kasılmaymış 28.hafta
Zezeeeyyldrm Tgckbr normal mi bilemiyorum ama benimde 27 haftada toplanma var diye nst istemişti sancı çıkmıştı serum magnezyum vermişti
Tgckbr UsanmazPandaaa ayy normal deyince siz içim ferahladi çok teşekkür ederim canımm benim ya 🥰❤️ korktum bir an öyle olunca kontrole de var birkaç gün o yüzden burdan sormak istedim
Edabarakk_ Tam sormak istediğim soruyu sormuşsun canım, karnım şuan bile taş gibi sanki çok yemişimde patlayacakmışım gibi 🙄 bende 27 haftalık hamileyim eşime daha ne kadar şişecek acaba diyorum 🥺
UsanmazPandaaa Tgckbr yok canım artık o büyüyor içimizde zorlanıyor illaki o yüzdende sertleşiyor toplanıyor 🌺
Tgckbr Sita3434 perşembe günü randevum var gittiğimde soracam bunu inşallah normaldir magnezyumla düzelir. Çok sağol canım 😘
Tgckbr Zezeeeyyldrm randevumu beklemeden gitmeli miyim o zaman bir de çok çok afedersiniz ama özel bölgeme de böyle sancı vuruyor ağırlık var gibi oluyor iki hafta önce de vardı bu doktorum normal demişti ama şuan toplanmayla birlikte olunca bir korktum 😔 Çok sagolun bu arada