Geciyor nasil baktığına bağlı temizl tutuyorsan düzenli jelini soruyorsan gecer benim 1 ay oldu ben jel sürerken yerini elimlendokunarak arıyorum gözükmüyor gözüme artık elimle bi cizgi bulup sürüyorum ha tabi benimki dikiş degil yapıştırma oldu o dikiş izini bilemiyorum