Otu alıyorsun doğuma giderken birde onu koyacak bir kap alıyorsun doğum başlamadan odana suyun içine koyuyorsun sonra bir dua var internetten bakabilirsiniz o duayı okuyorsun suya otun üstüne o öylr açılıyor suda doğumu kolaylaştırıyormuş o açıldıkça seninde rahmin açılıyormuş ama tamamen inanmak lazım buna, biz aldık yaptık suni sancı ile doğum başlatıldı açılma olmadı sezeryana döndü son anda hemşireler otu hemen attırdı ters etki yapmasın diye şaşırmıştım