22+2 deyim hala bulantılarım kusmalarım devam ediyor. Günler kabusa döndü. Koku hassasiyeti korkunç durumda herşeyden tiksiniyorum. Su kokuyor duş almaktan bile tiksiniyorum. Doğru dürüst yemek yiyemiyorum ilaçlarla serumlarla ayaktayım çok zor böyle yaşamak. Dahası bebek beslenemiyor diye çok endişeliyim ona bişi olacak diye. Aranızda yaşayanlar var mı