Fatma_nur12 ben 38 haftalık hamileyim ilk gebeliğim nerdeyse bebeğimin hareketlerini hiç düzenli hissedemedim çok nadirdi yani arkadaşlarımı görüyordum hiç durmuyordu benimki ben burdayım diyip.gidiyordu ama korkmayın bende çok endişelendim ntsde veya normal muayenede herhangi bi sıkıntı olmadı sizinkisi erken daha ben kendimden bahsettim her bebek bir olmuyor yani 😊