Merhaba tecrübeli anneler
36+1 deyim bugün saat 14 den beri yalnızca belime vuran çok hafif bir sancı var biri belime tık tık vuruyormuş gibi bir his. kasılma tutmaya başladım 20 dk da bir oluyor fakat dediğim gibi çok hafif bu doğum başlangıcı işareti mi acaba ? Yada yorgunluktan vs olabilir mi ? Daha önce gebeliğim boyunca hiç belimden küçük bir ağrı bile hissetmemiştim.