Melisababa61 Kızlar açılmam yok bebek baş aşagı ama kanal da da değil gün de geçiyor ne yapmam gerekir bu doğum çok geç olucak diye bebeğe bişey olur diye korkuyorum
gokcekocyigit07 Melisababa61 doktorunuz ne dedi bu konuda sezaryan da düşünebilirsiniz bence riske atmaktan iyidir
Nuray71 Melisababa61 Benimde 40+0 aynı sekildeyim doktorumuz perşembeye yatış verdi o zamana kadar geldi geldi gelmedi önce suni sancı vercek olmadi sezeryan yapcak daha fazla bekleyemem dedi. Sizin doktorunuz bişey demedi mi
Parinas Melisababa61 son adet tarihine göre 42+0 da doğurdum ben. Geç döllenme olmuştu. Her gün nstye girdim bebeğin kalp atışları iyi olduğu sürece bi problem olmuyor sanırım. Hakkınızda hayırlısı olsun
Gizemci Melisababa61 40+6 oldum dün nişanım geldi sancım başladı bugün gittim ama açılmam yok yarın 41 oluyoruz doktor risk alamam diyor sezeryan olacağım yarın. Ama bugün sancı şiddetim artıyor inşallah normal olur yarın bir mucize 🙏🏻
Rabiayigiit Melisababa61 bende de aynı durum var doktor açılmam olmadığını söyledi 40 haftaya girdik yarın gidicem ne diyecek hayırlısı olsun inşallah