Arkadaşlar merhaba, ben aşımı doğumdan sonra olmak istiyorum inşallah. Gebelik kayıplarım var pıhtılaşma eğilimi var o yüzden korkuyorum.
Sorum şu; ben aşı olmadığım halde eşimin aşı olmasının ne gibi sakıncaları olur? Ya da hiçbir sorun olmaz mı? Biraz araştırdım ama bir bilgiye ulaşamadım. Bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim. Teşekkür ederim 🙏
Not: aynı evdeki kişiler aynı zamanda aşı olsun dedikleri için bu soruyu sordum, sebebini de bilmiyorum