Zeliiiss Kizlar 37+0 haftalık gebeyim. Ankara şehir Hastanesi’nde çatı muayenesini falan kaçıncı haftada yapıyorlar oraya gidenler yazabilir mi
3MelekAnnesi3 Zeliiiss oglumda bana hiç yapmadılar cnm devlete gittim 2 3 farklı hastane bu bebegimde de gel yaparız diyen yok
3MelekAnnesi3 Zeliiiss normal yaptım 😂sancım gelince gittim anca o zaman baktılar alttan acıklık vs var mı diye