DsMom Adana’da ortadoğu hastanesine giden var mı? Nst için ayrı ücret alınıyor mu ve ne kadar? Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim
Ayseveikimelegi DsMom oha ya ne ac bi hastane nst ten para mi alınır insanlar sizde dogum yapacak kadar para veriyorlar . Nst ye belirli haftadan sonra mecbur giriyorsun